14 Ocak 2010 Perşembe

Memleketimden İnsan Manzaraları - 6

Bu muhteşem seriye adını veren "memleketim" bu haberde benim için ayrı bir değer taşıyor. Evet, Adana bu haberde başrolde. Memleketimde yaşanan güzellikler gözlerimi yaşartmadı dersem yalan söylemiş olurum.

Haberi okuyunca göreceksiniz, topluma ne kadar yararlı bir hizmet olduğu tartışılmaz.

Bu haberi okurken gözümün önünde Adana Havalimanı'nda yaşanmış bir sahne belirdi hemen. Memur beyler güvenlik kontrolü sırasında şaşkınlık içerisinde bir 14 yaşımdan kalma kimliğimdeki fotoğrafıma bir de bana bakıyordu, dayanamadım, "Isterseniz pasaportumu vereyim." dedim kendisine. O da bana, "Yok, gerek yok, işimiz ne, bakar bakar bi yerinden benzetirim ben." dedi.

Umarım aynı amca bu kutsal göreve atanmıştır.

Hiç yorum yok:

Defteri kurcala!