8 Ekim 2010 Cuma

Bir ki..

Ben ki Memleketimden İnsan Manzaraları başlığı altında kolpanın hası haberleri bu sayfada size taşımış insan, her ne kadar sıklıkla memleketim Adana hikayelerin arka planını oluştursa da üçüncü sayfa haberlerini ciddiye almayıp, hep hayatın tuzu biberi tadında salt eğlencelik olarak gördüm. Lakin öğlenleyin Can dostumun gönderdiği haberi okumaya gerek kalmadan düşük kaliteli fotoğraftan direk bahsi geçen şahsı tehşis edip şaşkınlığa uğradım. Hikaye yaklaşık şöyle:

Adana’da, 47 yaşındaki İngilizce öğretmeni, 15 yaşındaki kız öğrencisini kaçırdığı iddiasıyla aranıyor.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, öğretmen babasını küçük yaşlarda kaybeden B.N.A. (15), öğretmen anne ve amcasının da desteğiyle ilköğretim eğitimini başarıyla tamamladıktan sonra Adana üçüncüsü olarak ildeki bir lisesiyi kazandı.

Okula kaydı sırasında kızın öğretmen anne ve amcası, okuldaki İngilizce öğretmeni S.G. (47) ile aynı okuldan mezun olduklarını öğrendi. Ailesi, S.G’ye "kızım artık size emanet, tanıdık birilerinin olması bizi sevindirdi" dedi.

İlerleyen zamanda öğrencisine ilgi duymaya başlayan evli ve 2 çocuk babası İngilizce öğretmeni, kız öğrenciyi evleneceklerini söyleyerek kaçırdı.

Vay anasını diyerek gerçekten konuyu değiştiriyor ve iki sevdiğim şarkıyı sizlerle de paylaşarak sahneyi terkediyorum.



Hiç yorum yok:

Defteri kurcala!